środa, 19 listopada 2014

MASSIVE THANK YOU! ♥ + ?koniec Wild Heart?

Wybaczcie, że zamiast rozdziału jest notka organizacyjna, ale rozdział już niedługo! (no.. może jednak uzbrójcie się w cierpliwość tak na wszelki wypadek xd)

Zabierałam się do tej notki od dłuższego czasu, ale pisanie jej szło mi to równie dobrze, jak regularne dodawanie rozdziałów (czyli nie szło wcale).
Chciałabym powiedzieć o kilku sprawach (głównie, jednej-najważniejszej), których aż nie wypada przemilczeć, więc bardzo proszę, żebyście chociaż przelecieli wzrokiem treść tego wpisu :)



~ Numero UNO

35 000 liczyło stado morsów, które zgromadziło się na wybrzeżu Alaski
35 000 widzów przyszło obejrzeć mecz otwarcia gdańskiej PGE Areny 
35 000 ludzi we Włoszech wzięło udział w bitwie na pomarańcze 
35 000 lampek świątecznych oświetla dom Griswoldów z Krapkowic

Ale co najważniejsze...

35 000 WYŚWIETLEŃ WILD HEART  ♥

SUPER, ULTRA, MAXI, COMBO MASSIVE THANK YOU DLA WAS WSZYSTKICH!

Zakładając tego bloga liczyłam na 5 tys wyświetleń, ok. 10 obserwatorów, 2-3 komentarze pod rozdziałami. W życiu nie spodziewałam się tego, co się właśnie dzieje.
Wild Heart ma 35 tys wyświetleń, co jest dla mnie kosmiczną liczbą!
Wiem, że patrząc na inne blogi, nie jest to bardzo dużo, ale dla mnie każda malutka cyferka jest przeświadczeniem, że może to co robię i tworzę, nie jest takie do końca bezsensowne i śmieciowe. 

Tak więc, DZIĘKUJĘ WAM WSZYSTKIM!


~ Numero DUE

Okej, teraz ta mniej przyjemna informacja.

Pytaliście już dawno ile przewiduję rozdziałów Wild Heart... odpowiadałam, że około 40, jednak koncepcja uległa zmianom i z przykrością (lub nie, sama nie wiem xd) muszę Was poinformować, że dość dużymi krokami zbliżamy się do końca Wild Heart :(


PRZED NAMI POZOSTAŁ JUŻ TYLKO JEDEN ROZDZIAŁ I EPILOG

Co się wydarzy? Zobaczycie już niedługo.

Do napisania!

Wasza Aggie xx




14 komentarzy:

  1. Jejku, gratuluję <3 Zasłużyłaś. Wild Heart jest świetnym opowiadaniem, a ty masz takie pomysły na rozdział, że aż w głowie się kręci. 35 tysi to serio kosmiczna liczba :D Osiągnęłaś sukces i możesz być z siebie dumna :)
    Tylko 1 rozdział? I epilog? :< To niedobrze... Choć mam nadzieję, że nie skończysz z pisaniem i niedługo powitasz nas z kolejnym fanfiction :) Czy co Ty tam wymyślisz ;)
    Wiem, że będę czytać :>
    To do następnego rozdziału. 3maj się xx

    Nowy rozdział:
    love-ya-ff.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  2. COO?! Koniec Wild Heart?! Chyba sobie kpisz... Może nie czytam Twojego bloga od początku , bo od 20 któregoś rozdziału , ale właśnie od tego 20 któregoś rozdziału pokochałam Twojego bloga ♥ Może też nie udzielam się w komentarzach , bo nie umiem pisać długich i rozbudowanych treści jak ty. JESTEŚ WSPANIAŁA ♥! Teraz dość trudno mi pisać ten oto komentarz ,ponieważ mam złamaną rękę i jeszcze jestem chora. Teraz możesz sobie tylko wyobrazić jak to głupio wygląda ta scena (a wyobraźnię to ty masz wspaniałą) jak taki połamaniec jak ja piszę ten komentarz tą złamaną ręką XD. Więc już tak na koniec chciałabym Ci podziękować za to, że jeszcze jesteś i byłaś :* No i życzę Ci powodzenia w dalszym pisaniu (bo będziesz pisać , prawda?). A! I spokojnej nocy czy dnia czy tam innej pory o której to czytasz :*
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Co?! Żartijesz!!! To nie może być koniec :'( Uwielbiam twoje opowiadanie. Jeśli to skończysz to musisz koniecznie zacząć następne. Może teraz o Bradley'u Simpsonie????
    Ale szkoda, że to już koniec. Nie mogę doczekać się next'a. Weny życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie. nie. serio nie. to nie może być koniec wild heart. uwielbiam ten blog i moim zdaniem powinien być jak opera mydlana. nigdy się nie kończyć. bo co ja będę czytać jeśli skończy się najlepsze ff o the vamps?

    OdpowiedzUsuń
  5. KONIEC??? Jaki koniec?! Możesz pisać rozdział raz na parę miesięcy, ale ten blog po prostu musi istnieć. Co ja będę czytać? :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Kooocham cie ale nie koncz wild heart! Wiem ze ciezko jest pisac (brak weny itd) ale nie rob tego nam. Te 35 tys to dzieki tobie. Dzieki twojej wyobrazni a nie dzieki nam. Wiec jesli zostaniess przy blogu to bedzie napewno tego wiecej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieee :( Nie kończ :O Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział :)) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Po pierwsze GRATULUJĘ TEJ KOSMICZNEJ LICZBY 35 TYSIECY <3
    Po drugie DLACZEGO NAM TO ROBISZ? Szkoda że kończysz :'( Ale mam nadzieję na kolejne MEGA CUDOWNE ff Pozdrawiam :*

    http://just-cassie-cassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy dodasz nowy rozdział? (Ostatni... P R O S Z E N I E E E ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !) KOCHAM WILD HEART PROSZE NIE KOŃCZ ;c boże będę ryczeć ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Gratuluję 35 tys. wyświetleń ♥♥♥ zasłużyłaś na coś takiego a nawet wiele więcej ♥♥♥ kocham i proszę o ciąg dalszy historii Foxy i Jamesa ♥♥♥

      Usuń
    2. P.S. #2 Chciałam napisać: " Gratuluję 35 tys. morsów ♥♥♥" i ciąg dalszy xD HAHAHAHAHAHAHA Więc gratuluję ci morsów i wyświetleń ♥♥♥ hahaha ;* kocham kocham kocham kocham ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      Usuń
  10. Hej :) Założyłam ze swoją siostrą bloga o The Vamps. http://mystoryaboutthevamps.blogspot.com/ Dopiero zaczynamy i liczymy, że wpadniecie. Masz świetnego bloga, przeczytam go od początku. Obserwuję Cię :D Życzę weny i żebyś nie kończyła bloga bo jest świetny :) Miłego wieczoru , buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny blog jestem fanką od początku♥
    A ja zapraszam na mojego bloga z opowiadaniem o Vampsach :)
    Pozdrawiam :)
    http://znimspelniacmarzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń